Eka haaste lukijoille!

Haastoin myös teitä lukijoita mukaan kesän pieneen kevennykseen. Tiedättekö sen juhlaviikonloppujen ja laivabuffettien jälkeisen fiiliksen kun olo on tukkoinen ja ikävä taas rutiininomaista terveellistä syömistä. Eikä mitään, mä kyllä nautin buffeista, mutta joskus sellaisen on loputtava. 😀 Taas täytyy kehaista erästä laihduttavaa siakastani joka kertoi ettei ollut maistanut juhlissa herkkuja vaan piti mukanaan omat eväät. Hänen periaatteensa siinä tilanteessa pysyi upeasti. Eikä ihme: kuukaudessa seitsemisen kiloa pudonnut.:)

ihana kesä

BTW Rakastan kesää ihan sikana!!!

Tänään ilahduin puntarikäynnillä taas alaspäin menneestä painosta. Parin viikon aikana paino on tippunut kilon ja vyötärö kaventunut 2 senttiä. Väliin mahtuu myös herkutteluja (kaksi viikkoa sitten pussillinen irttaria ja viime viikonlopun tortillat ja suklaata). Olen siis elänyt aika vajailla kulutukseeni nähden viikolla, ja pienet piikit viikonloppuina ovat tehneet vain hyvää. Näköjään. Ei nyt ole suositeltavaa kaikille, mutta omassa tilanteessani ihan ok.

Päivittäiset kalorit arjessa ovat olleet suunnilleen 1 800 luokkaa suunnilleen. Välillä aterioita tulee 5 ja välillä 7. Treeniä on tullut viikkoihin noin 8 tuntia, intensiivisyys on vaihtelevaa eli noihin on luettu myös iisimpi Balance -tunti. Omia salitreenejä viikkoon on mahtunut 4-5 ja lisäksi spinningohjaus, Balancetunti ja hieman lenkkeilyä ja pyöräilyä. Arvatkaas, teen synnintunnustuksen siitä että en ole pyöräillyt töihin suunnitelmieni mukaisesti. Heti kun harmaat sadekelit iski, oli Elina autonratissa. No, tänään aloitan uuden steppiohjelman tamppaamisen, joten liikettä luvassa. Kesätauon jälkeen stepit alkaa kahden viikon päästä. Balancen olen järjestänyt viikkoihini niin, että teen keskiviikkoisin kasiin asti työpäiväni, josta pääsen kätevästi iltaiselle Balancetunnille. Olen tyytyväinen siitä että olen saanut tämän yhden kehonhuoltotunnin viikkoihini vakioksi. Lisäksi venyttelyä kotona edes vähän iltaisin.

Nyt aloitin kevytviikon. Eilen vaan tuntui siltä että ei kulje mihinkään. Teinkin selkätreenin vapaammin treenaillen tekniikoita. Oikeassa paikassa tuntuu tempaustreenit. Siinä kans yks missä saa kehittyä rutkasti. Tuplanaruhyppyjä kokeilin komeiden tömäysten kera. Tiedättekö, sellaisella hädällä, aina pysähdys perään ja jee huudot kun yksi menee.:D Harjoitus tekee mestarin, se oli eka kerta ja sain kuitenkin kymmeniä toistoja, tosin pysähdyksen kera. Yritän vähän edes treenailla liikkeitä jotten ole ihan noviisi On Rampilla. Notaidan silti olla, mutta hyvällä asenteella. On upeaa huomata onnistuvansa. Tiedättekös että treenaaminen olisi tylsää jos ei olisi haasteita!

Hymyä viikkoonne! Ollaanko tällä viikolla mukavia toisillemme ja muistetaan kiittää ja kehua kun hetki on oikea? Mikään ei ole niin piristävää kuin kehu jonka joku vilpittömästi antaa. Kiitos sana on myös yksi hienoimmista sanoista.

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply: